Friday 25 February 2011

KAU LAIN... AKU LAIN K...

ASSALAMMUALAIKUM...


hai ,all...sihat???hopefully today is better than yesterday... becoz itu apa yang aku rase today..cz semalam hari yang paling buruk sepanjang perjalanan hidup aku sebagai pelajar praktikal...eeuuww!!! stuck gler semalm beb!!.rase macm nk main shoot kepala orang jer...(main paintball k)


ahakz! yeah... tajuk entry kali nh emang ada kene mengena ngan aku.. aku masih xpaham sebenar nyer...kenapa masih ada orang yang nak tindas kawan dia sendiri.. sama bangsa..sama agama.. sama-sama..hehehe...


aku x nak bincang perkara nh secara serius..t ada jugak masuk hospital tampoi cz terlalu tertekan


aku x tanggung eah lau korang jadi cm nh.. 


hahaha.. tp xper.. aku tau macam mana nk uat korang  tak jadi macam nh...
^_~

ok lah.. firstly, korang kene banyak2 istighfar sebab korang kene paham satu jerp benda iaitu........jeng..jeng...!!! ahah!! orang giler xdapat pikir dengan waras.. so,diorang x kan pandai mengawal perasaan dia.. so,lau korang pon jenis x dapat kawal perasaan kira nya korang pon same2 _ _ _ _ lah yerk... o0o~ hehehe.... 

second,setiap orang ada cara masing2.sikap masing2..dan hati yang lain... semua tuh miracle of god.. DIA yang menciptakan semua tuh dengan reason y tersendiri..korang x perlu nak pertikai kan semua tuh..tugas kita hanya BERIBADAT pada nya... just it... easy right??? ^_^

third,elak kan diri dari orang yang macam nh supaya korang ley rase tenang uat seketika..mase nh sikap penting kan diri teramatlah perlu cz korang jugak yang susah n pening paler layan orang macam nh... its better silent till they tired to kick korang dengan mulut laser diorang tuh... ok..^_^

yang perempuan tuh plak.. hah.. jangan korang dok sebok nak sing2 baju lengan then gocoh men tarik2 rambut yerkk.. amboi... mana pergi sifat keperempuanan korang.. lemah lembut n ayu tuh??? hah... ishk3x...dah...dah.. korang x yah nak bolak balik lagi...  mintak maaf ler.. tak perlu ler korang gaduh sampai macam tuh sekali... 

 perempuan.. melayu terakhir???

aku tau.. laki ngan perempuan lau gaduh amat ler berbeza.. laki event gaduh cm ner pon masih boley berkawan n ber tegur sapa... tp perempuan.. oouuwww!! macam ada tembok cina jerp antara u'll.. hello!!.. memutuskan silaturrahim tuh berdosa tau.. aha!! so,cepat2 ler korang bermaaf-maafan yerk...^_^...

jangan ingat semua perkara boleh settle dalam masa yang sekejap yerk... itu bergantung pada  cooperation korang mensettlekan masalah korang uh... 

tp.. lau apa ppon.. hanya pada DIA jerp lah korang ley bergantung harap... korang semua dibawah pengawasan NYA... so apa2 masalah just talk to him... INSYA ALLAH.. dipermudahkan oleh nye..:)

ameen.... 



No comments: