Wednesday 23 February 2011

BILA HATI KORANG KENE SENTUH...

ASSALAMMUALAIKUM...


Pheewittt!!!  selamat berjumpa kembali.. ^_^
ahakz! 
sebelom aku ceciter pasal tajuk yang tertera kat atas uh nan lebih lanjut...
aku nak tanya something nh... korang selalu tanya khabar HATI korang tak??? sihat ke tak??luka lama dah sembuh ke belom??? ada tak korang tanya??? ada x???
hati yang penuh dengan misteri

kalau korang belom tanya,bek korang tanya sekarang... hah.. nanti kalau hati korang majuk... aku tak tanggung... :P hahahaha...


korang mesti tertanya2 kan kenapa aku ceciter pasal HATI plak kat blog MUSHINTEG nh...hah...  meh aku cecter kat korang tentang hati....

ok kita mulakan sesi pengenalan...


  • HATI.. organ paling penting untuk pam darah dari kelapa kepala korang sampai ler ke ujung kaki korang...


  • bler korang marah ker,sedih ker or gumbira sakalipon korang punyer hati yang akan buat 'ekspresi' muke dulu... hah... caye x?? caye x??? x nak cayer pon korang KENE caye jugak!! lau takk.....  aku simbah korang ngan cat merah kang...  (mcam ler berani sangat aku nh...^_^..) hehehe



  • HATI nih ler tempat niat korang nak buat JAHAT ker.. buat BAIK ker.. korang bukan senang tau nak jaga hati nh .. lagi2 y kuat touching... OH GOD!!! korang akan rase patah hati giler  kalau korang kecewa..



kecewa nh pulak banyak sebab.. hah!! yang tuh aku post kat lain entry k..^_^


kita ceciter pasal JATUH CINTA,JATUH HATI dan jatuh yang seumpama dengan nyer plak..  ♥_ ♥


genggamlah hati korang semuadan jangan mudah lepaskan t kene curi aku x tau


 if korang rase korang dah JATUH HATI.. mesti korang rase tak tenteram kan.. mesti korang rase perasaan yang pelik... mesti korang rase 'dup dap'
 'dup dap' tiap kali terserempak dengan SI DIA... wo0o~   O_0




i know that feel!!! i know!!!  itu maknanya korang dah _ _ _ _ - _ _- _ _ _ _ ... kan ?? kan??? eley... x yah ler malu2 cat nak ngaku... sebab kalau korang tak moh ngaku korang akan rase


"what should i do?"


"SIDIA dah berpunyer ke belom eak??"


pastuh mula lah penyakit tido tak kenyang lah,makan tak basah lah,mandi x lena lah dan macam2 lagi masalah yang aku tak boleh nak describe ler...hahaha (eh! betol ker apa yang aku tulis nh??? T_T)


hurmm.. aku rasa kan korang kene buat sesuatu dengan hati korang tuh.. kalau  tak..perkara yang maha dahsyat akan berlaku..hahahah (noty laugh) ^_^




bukan mudah untuk luahkan perasaan korang uh.. dan pada firasat aku...x semua orang mempunyai kekuatan untuk meluahkan apatah lagi untuk berbicara secara terbuka..


cheewaaah!! macam bnyak pengalaman plak aku nh eak..kih3x..


baru2 nh aku ada dengar ceramah macam mana nak meluahkan perasaan daripada USTAZ AZHAR IDRUS  


besh jugak dia ceciter..dia kata,bukan aku yang kata...


"luah perasaan nh bermaksud kita nak jadikan dia isteri kita"(bagi laki jerp k)




kalau korang rase nak kawen cepat ,korang luahkan ler perasaan korang uh...:)
jnji bukan dalam keadaan KHALWAT.. that means tak boleh berdua2 an.. hah..korang pon sendiri tau apa hukum nyer.. so,xyah ler aku ngomel pepanjang... 


by the way,aku rasa apa yang dimaksudkan oleh USTAZ AZHAR nh,bg orang yang berkemampuan dan dah sampai jodoh/seru.. yerlah,korang cuber pkir masa mude2 dulu (zaman sekolah) berapa ramai diantara kawan2 korang ataupon kenalan korang yang bercinta(cinta monyet) berjaya dengan jaya nye mengakhiri zaman bujang dengan partner diorang?? aku rasa dalam 1o couple cumer 2 pasangan jerp yang still gather..betol x??? saper sokong,kenyit mata.. cepat..!!cepat!! :)


bg aku lah kan,kalau macam uh bek pendam jerp perasaan uh.. sampai satu tahap yang korang rasa dah gatal mampu nak tanggung anak dara orang,hah time uh ler korang guner kan bakat terpendam korang untuk mengusha mak n pak gadis plihan korang uh.. 


jumper sendiri parents si dia melambang diri korang lelaki sejati tau..


kenapa  aku suh korang(laki) g  usha mak n pak gadis uh??? kenapa bukan korang g usha gadis uh sendiri??


 H.E.L.L.O  ini lah dinamakan "JANGAN BERKHALWAT"  hah...lg pon kan senang kalau korang jumpe mak n pak gadis uh.. yerlah,aku rasa lagi senang sesi ngurat mengurat korang uh.. dan lagi cepat aku makan nasi minyak korang...hahaha


apa pon korang kan dah besar n boley jerp gune isi dalam  kepala korang(otak) untuk pikir which one is better.. x tau ler kalau korang sama nan otak _ _ _ _ _.. hah... apakah itu??? pkir ler sendiri...    ^_^






No comments: