Tuesday 22 February 2011

KORANG PERNAH TAK???

ASSALAMMUALAIKUM...




mesti kowang tertanya2 kan apa y aku merepek ngan tajuk kat atas nh... hah nih y aku nak tanya nih.. 




korang  pernah tak mengidam  berminat/admire dengan sesuatu??? pernah tak?? pernah tak?? mesti pernah punyer....tapi  tak semua benda/sesuatu yang korang minat/admire tuh korang dapat kan?? mesti korang rasa kecewa kan??? mesti korang rasa loser giler.... tipu ler korang tak rasa macam uh...
alololo.. sedih nyer muke...





nih aku nak share some tips untuk hadapi kekecewaan..





  • firstly,bawak2 ler istighfar... korang muhasabah diri korang tuh.. mungkin benda yang korang nak tuh tak bagus untuk korang... tak semua nyer yang kita  suka akan kita miliki... wah...!!! kalau semua boleh korang dapat maknanya korang dah _ _ _ _ hah....(pandai2 ler korang tafsir yerk... sebab dalam syurga jerk semua yang korang nak uh korang dapat kesemuanya beb!!..^_^

  • second,korang usaha sedaya mungkin untuk luper kan.. hah! emang ler susah nak luper kan... tp tak kan selamanya korang nak dok sedih pkir benda/sesuatu yang korang tak dapat tuh... hah... 3x jumaat pon aku rasa tak sampai.. hehehehe (just joking)


  • third,korang pikir ler benda lain pulak yang korang BOLEH dapat... nih kalau korang dok pikir cam ner nak mancing kat lautan sedangkan korang nyer joran panjang sedepa jerp... haishh!! x boleh chot... xboleh.... 

itu jerp lah tips yang aku rasa terbaik untuk korang.. yang lain.. korang usha sendiri lah yerk.. hehehhe.. ^_^....


No comments: