Friday 25 February 2011

AKU ,MR.S DAN DSLR

ASSALAMMUALAIKUM...

"ok..ok..times up.. back to scholl....!!! wake up from your fantasydream... yeah...." ^_^
hehehe..


jangan terkejut.. tuh lah rutin aku di pagi hari pada suatu ketika dahulu.. pagi2 aku dah kejut adik2 aku yang shumut2 soh diorang pegi sekolah..huhuu windu rase nak dok umah cam dolu2... dah besar aku rupe nyer... anak-anak MR.S yang lain pon dah ada yang bujang.. cepat betol masa berlalu..ahakz!! cam sedih lah plak..


ok!! stop babbling... entry nh aku nak ceciter pasal something yang aku minat dari dulu lagi  inilah dia......
-->




D50

korang kenal *cenot uh??korang pasti penah nampak kan? korang mesti tau fungsi dy kan?? korang mestiii......arghhh!!! aku A.D.M.I.R.E sangat2 nan cenot nh...
biler dapat cenot nh aku rase bahagia jerp .. pastu senyum2 sendiri..pastuh aku mula lah meraba-raba..then mengintai dari lense dy... auwww!!! awesome... tapi semua tuh hanya dalam mimpi dan angan kosong aku sahaja...  

sedih nyerr!!

ini semua gara2 si MR.S nih ler.. dah puas aku merayu.. buat muke comel.. boo layan~  jerp dy kat aku... oh! god..


"buat apa cenot nh..kan mahal..  bukan keperluan pon..bnyak lagi bende yang kene pkir.. dah nanti amik jerp camera kat umah tuh..MR.S bukan gune pon.."


korang tau apa perasaan aku masa tuh???tau x?? tau x??


kalau setakat sedih jerp takper lagi..tp :(

tp tak per.. aku tau one day nanti aku pasti akan dapat jugak..yerlah.. tak nak lah uat MR.S marah.. susah aku.. tak pasal2 aku kene tanggung _ _ _ _.. lagi pon apa salah nyer kan.. kita sebagai anak bukan semua nyer betol..aku kene bersabar jerp lah.. lagi pon aku ngah praktikal sekarang next sem study.. so,just fokus with what i do..

by the way..ini semua lumrah.. our parents nak y terbaik untuk kita.. our parent instinct lebih kuat dari kita.. if diorang rase something bad gonna be happen so,ada lah yang akan berlaku.. beware ler korang yerp.. kalau korang degil aku x nak tanggung.. hahaha...

almaklom ler.. kata anak mak ayah.. so,its better if korang pentingkan perasaan diorang dulu sebelom pkir perasaan korang.. yerlah.. korang pon tau kan rheda ALLAH adalah rheda ibu bapa korang selagi diorang tak melanggar syariah.. hah..

aku tau kadang2 korang ada pendirian sendiri.. korang semua nak kan something fun like another teenagers yang parents diorang open minded..aku paham cz  aku salo jugak bercanggah pendapat ngan MR.S & MRS.S aku nh..tp biasa nyer aku ler yang mengalah sebab .... hehehehee  ^_^
aku akan dapat apa yang aku nak walaupon dalam jangka masa yang lama.. (jangan jelous)

one more important things is,jangan lawan cakap mereka.. dosa besar beb~
cakap baik2 dengan diorang.. tp sebelom tuh korang kene ler tengok  masa yang sesuaikn..tak kan time diorang ngah marah membara korang dok sebok beta.. korang pon tau kan,kalau api disimbah ngan minyak tanah makin membara ler api uh.. so,,pelan korang simbah ngan air..aku pasti n amat2 pasti yang parent korang emang sayang anak2 diorang cumer tak nak korang terlalu manja .. kalau tak sampai biler korang nak berdikari.. 

korang pkir2 kan ler apa yang patot korang buat n hindarkan.. korang semua dah lama bersama ngan parents korang.. korang pon tau apa perkara yang diorang suke n tak... so,sebelom terlambat,bek korang ceria2kan hidup mereka ,keluarga mereka.. dan seumpama dengan mereka.. hehehehe....


ok..chill~

^_^







  



No comments: