Tuesday 22 February 2011

THE FIRST OF MUSHINTEG

ASSALAMMUALAIKUM.....


AKHIRNYE.......
suke nyer aku... terlalu suke sampai aku rasa macam nak _ _ _ _ _ _ jerp... hahaha (pepandai korang isi lah sendiri blank uh yerk...) 





MUSHINTEG ... that the name for my blog... hehehe.. sebelom aku ceciter banyak2 kat sini... mesti korang semua nak tau beberapa perkarakn??? kn?? kn??? bek korang anggukkan kepala... kalau x!!!! siap ler..hahahaha(ketawa shrek)
ok lah... mesti korang pkir: 


  • kenapa aku pilih nama MUSHINTEG nh y macam nama MUSHROOM  plak..??what???? mushroom????    wo0o~  ... i loike.... hahahha..

ok lah..stop "nonsense talk"... aku pilih nama nih cz aku terpaksa  terlintas dalam pale otak aku nh...directly aku teros letak dalam nh.. no postpone2 k.. hak3x... 

  • mesti kowang nak tau naper aku sebok2 nak uat BLOG nh...padahal dah belambak BLOGGER yang lagi best dari aku ... kan...kan... mesti kowang ada pkir cm uh kan?? betol x??? 
sebenarnyer aku nh jenis yang kuat berfantasi... so.. aku x nak ler berfantasi sorang2..lama2 aku jadi _ _ _ _ plak... cian kat my parents... (Sabor jerp lahh kowang yerkkk)

ok lah.... hopefully u'll enjoy with my writing...



No comments: